logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Teleshopping - predaj cez TV obrazovku

Telenákup vznikol desiatky rokov skôr, ako začali fungovať prvé e-shopy a úspešne s nimi funguje v symbióze. TV vysielatelia majú tento skvelý nástroj k dispozícií pre obchodníkov, za cenovo výhodnejších  a časovo veľkorysejších podmienok - oproti vysielaniu klasickej reklamy. 

Telenákup (teleshopping) je priama ponuka vysielaná verejnosti s cieľom poskytnúť tovar alebo služby za odplatu. Priama ponuka znamená, že obsahom spotu, okrem výzvy ku nákupu, aj uvedenie ceny a kontaktu. Telenákup je vo forme spotu ( do 15 minút) alebo programu - súbor spotov.

Pre koho je telenákup?

Tradične je vhodný pre výrobcov produktov, u ktorých je potrebné ukázať pri používaní a vysvetliť účinky a použitie.

V tejto konzumnej dobe je vhodný najmä pre e-shopy. Vyberiete si jeden vhodný produkt, ukážete ako sa používa a pritiahnete do elektronického obchodu nové publikum.

Demonštrácia používania produktu vo videoforme je prospešná pre spotrebiteľov, napr. použitie kuchynského náradia či spotrebičov.

Výhody telenákupu

  • Dokáže predať i to, čo by inak ostalo nepovšimnuté v regáloch kamenných obchodov a na stránkach e-shopov.
  • Masové oslovenie skupiny obyvateľov, ktorá sa rozhoduje emocionálne.
  • Výrazne výhodnejšie ceny za vysielanie v televízií - oproti reklamným spotom.
  • Výrazne väčšia dĺžka spotov, ktorá je tak dostatočná pre vysvetlenie podrobností o produkte.

 


Spolupráca s TVBA

Cena sa skladá z dvoch zložiek:

Cena za vysielanie
Cena za výrobu
Okrem telefonických objednávok stúpne predaj v e-shope.

Čo treba urobiť, keď chcete predávať?



Každý pozná teleshopping, ale celé roky inzerujú výlučne zahraničné spoločnosti. Prečo ho nevyužívajú slovenské spoločnosti? Mýlia sa - nevedia doceniť jeho marketingovú silu.

Naša spoločnosť Viva Studio, s.r.o. spolupracovala s významnými teleshoppingovými  spoločnosťami dlhé roky, od 1996. Pripravovali sme pre nich spoty, úpravu i nakrúcanie nových a dabing. Za tie roky sme sa o teleshoppingu veľa naučili.  

Marketingový fenomén teleshopping


1. Vhodný produkt

Vhodné sú produkty, pri ktorých treba vysvetľovať účinky alebo použitie: kuchynské výrobky, produkty na formovanie tela, výživové produkty a podobne. Úspech v telenákupe je podmienený práve vhodným produktom.

2. Účinný televízny spot

Sila televízie je v schopnosti demonštrovať. Niekedy musí divák vidieť produkt v akcii, aby mohol plne porozumieť výhodám. Demonštrácia zobrazuje divákom, ako konzumovať nový produkt.

Aký je rozdiel medzi klasickým a telenákupným spotom?

3. Odvysielanie spotu

Spoty odvysielame v blokoch s označením "telenákup", obvykle mimo prime time. (Vtedy pozerajú televíziu ľudia, ktorí sú doma.) Oproti klasickej reklame, telenákupné bloky sú dlhšie ako ( 15 minút a viac), za neporovnateľne výhodnejšie ceny. 
Spoločnosti, ktoré sa venujú telenákupu si mediaplány robia sami, podľa sezóny a aktuálnej úspešnosti jednotlivých produktov.
Mediaplán vám radi zostavíme, stačí ak sa dohodneme na čase, minutáži a skladbe jednotlivých spotov v bloku.

Referencie

Vyrobili sme desiatky spotov, viac ako 20 rokov sme denne produkovali verzie pre rôzne televízne stanice v Európe, najmä pre Nemecko a Švajčiarsko, ale aj Poľsko. Vďaka zahraničným klientom sme sa stali vyhľadávanou spoločnosťou.
Spolčnosti:
SMG, Mediashop AG, Smart shop, Studio Moderna, WS teleshoping, JML, Quality shop.

filmovačka viva studio
viva studio filmovčka herečka z Viedne

Vyrábame hrané telenákupné spoty. Tu je zoznam. V niektorých účinkoval aj známy teleshopingový mág Horst Fuchs.



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam