logo
Nákupný košík


Hlavné menu

O televíznej reklame

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času.
Na Slovensku 4 mil. obyvateľov, sledujú televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od klasického pozerania, ju sledujú prostredníctvom internetu.

Klasická televízia je najsledovanejšia forma videa. Hlavné dôvody sú: odpočinok, zábava, potreba byť informovaný a zdieľať zážitok spoločne. Motívy sú takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách.
Novšie formáty videa majú iné dôvody pre sledovanie napríklad
útek od reality, výmena skúsenosti a potreba učiť sa...

 

Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi. Má jedinečnú presvedčovaciu schopnosť, zapamätateľnosť, dokáže predviesť vzrušenie, napätie, krásu, názorne ukázať ako fungujú produkty a ako sú účinné.

Fakty o televízií 

  • Televízia je dôveryhodným a bezpečným prostredím pre značky.
  • Efektivita TV reklamy po všetkých stránkach zosilnela.
  • Televízia je sledovaná ešte viac ako predtým. Má bezkonkurenčný dosah a rozsah.
  • Riadi aktiváciu na ostatných kanáloch.
  • Je emocionálne médium, ktoré buduje popularitu značky.

Prečo televízia?

Tu sú výsledky prieskumov najuznávanejšej európskej marketingovej agentúry Thinbox.

Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah. Televízia je všade.
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia je najdôveryhodnejšie médium.
Televízna reklama je najefektívnejšia reklamná investícia.
Televízia funguje vo všetkých kategóriách: maloobchod, financie a rýchloobrátkový tovar.
Televízia má rýchlu odozvu. Je životne dôležitá pre dlhodobý úspech.
Televízia vytvára emócie a popularizuje značky. Je v centre kreatívnej účinnosti.
Videné v televízií je častým predmetom konverzácií medzi ľuďmi.
Televízia je steroid pre ostatné médiá v médiamixe, znásobuje úspech ostatných médiatypov.

 

Televízna reklama je pre každého

Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je, že výroba televíznej reklamy je drahá. Veď je možné vytvoriť skvelú a účinnú reklamu aj pri nižšom rozpočte.

Vysielací čas televízie predávajú na základe ceny za tisíc (CPT) - náklady na nákup 1 000 dopadov. Porovnajte CPT ktorejkoľvek televízie a reklamy v online prostredí. Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá, pretože je úzko cielená.

Reklama v televízii je cenovo dostupná, mimoriadne efektívna pre všetky podniky, veľké i malé, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať.

 

Ako to funguje

Získané média nemôžu nahradiť klasické masmédiá, pretože úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, ale nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Zobraziť viac

Účinná komunikácia má 2 kroky
1. oznámenie obsahu cez tradičné platformy
2. aktivácia cez vlastné médiá a sociálne sprostredkovanie

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. TV reklama vyniká nákladovo efektívnym publikom a rýchlo  rozširuje potenciálnu zákaznícku základňu.

 Najsilnejšie spoločnosti budujú široké povedomie o značke cez tradičné masové kanály s podporou online reklamy. 

Dôležité je použiť všetky mediálne platformy, aby sa vzájomne podporovali: platené - tradičné média, vlastnené (napr. vlastný web, leták) a získané - sociálne siete, YT.

 

Sme pripravení na váš úspech

Klasická spotová kampaň v TV Bratislava je nenáročná.
Skladá z
nákupu vysielacieho času (koľko odvysielaní spotu v akom čase) a výroby spotu. Ponúkame aj balíčky " výroba + odvysielanie" za zvýhodnenú cenu.

Public relations je ešte jednoduchšie - stačí vaša tlačová správa, pozvánka alebo informácia o podujatí.
 

Tieto detaily sú základom každej TV kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

1. Stanovte si marketingové ciele
2. Rozhodnite o formáte TV reklamy
3. Rozhodnite aký má byť mediaplán - vysielanie
4. Vytvorte televíznu reklamu
5. Preskúmajte výsledky



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam