logo
Nákupný košík


Hlavné menu

Čo s TV získate

Klasická televízia je najsledovanejšia forma videa. Hlavné dôvody sú: odpočinok, zábava, potreba byť informovaný a zdieľať zážitok spoločne. Motívy sú takmer nemenné vo všetkých vekových skupinách. Novšie formáty videa majú iné dôvody pre sledovanie napríklad útek od reality, výmena skúsenosti a potreba učiť sa.
Slovensko má 4 mil. ľudí, ktorí sledujú televíziu niekoľko hodín denne : cez TV prijímač alebo on demand cez internet.

Fakty o televízií

  • Televízia predstavuje 70 % videospotreby priemerného človeka. Služba YouTube je napríklad len 6 %. Aj na internete ľudia prevažne sledujú obsah televízie.
  • Televízia predstavuje 94,6 % všetkej videoreklamy, ktorá sa pozerá. U mladých 16-34 rokov je to 87%. Youtube je 3%. .  
  • Televízia je najefektívnejšou formou masovej komunikácie. 
  • Prítomnosť televízie v mediamixe zvyšuje dosah ostatných kanálov. Synergia televízie a online je obzvlášť veľká.
  • TV vysielanie je regulované Radou pre vysielanie – aj to zvyšuje dôveryhodnosť informácií.

Podľa výsledkov renomovanej európskej marketingovej agentúry Thinbox:

Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah. Televízia je všade.
Televízia je srdcom videosveta.
Televízia je najdôveryhodnejšie médium.
Televízna reklama je najefektívnejšia reklamná investícia.
Televízia funguje vo všetkých kategóriách: maloobchod, financie a rýchloobrátkový tovar.
Televízia má rýchlu odozvu. Je životne dôležitá pre dlhodobý úspech.
Televízia vytvára emócie a popularizuje značky. Je v centre kreatívnej účinnosti.
Videné v televízií je častým predmetom konverzácií medzi ľuďmi.
Televízia je steroid pre ostatné médiá v médiamixe, znásobuje úspech ostatných médiatypov.
Sociálne (získané) médiá nestačia. Ak platená reklama, tak dôveryhodné masmédiá, ktoré naštartujú kampaň.

Mnohí zistili, že po relatívne „ľahkom“ období, v ktorom získavali dopyt zákazníkov prostredníctvom reklamy na FB, prestali generovať prírastok.


TV dnes ponúka inzerentom viac ako predtým. Existuje veľa možností otvorených značkám prostredníctvom sveta partnerstva v oblasti televízneho obsahu.



Jednou z najbežnejších mylných predstáv o televízii je, že výroba TV reklamy je drahá. Vysielací čas sa predáva na základe ceny za tisíc (CPT) - náklady na nákup 1 000 dopadov. Porovnajte CPT ktorejkoľvek televízie s reklamou v online prostredí. Pravdou je opak. Najmä programaticky nakupovaná reklama je veľmi drahá, pretože je úzko cielená.

Účinná komunikácia má 2 kroky

1. oznámenie obsahu cez tradičné platformy
2. aktivácia cez vlastné médiá a sociálne siete

Pre rast firmy je najdôležitejšie osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov. Dôležité je použiť všetky mediálne platformy, aby sa vzájomne podporovali:  tradičné médiá ( TV, rozhlas, tlač), vlastnené (vlastný web, leták) a získané (sociálne siete, Youtube).

Získané média nemôžu nahradiť klasické masmédiá, pretože úzke zacielenie a lojalita sú skvelé pre krátkodobú efektívnosť, ale nie sú to stratégie, ktoré vytvárajú podiel na trhu. Najsilnejšie spoločnosti budujú široké povedomie o značke cez tradičné masové kanály s podporou online reklamy. 

Sme pripravení na váš úspech

Klasická spotová kampaň v TV Bratislava
sa skladá z nákupu vysielacieho času (koľko odvysielaní spotu v akom čase) a výroby spotu. Ponúkame aj balíčky " výroba + odvysielanie" za zvýhodnenú cenu.

Public relations je ešte jednoduchšie - stačí vaša tlačová správa, pozvánka alebo informácia o podujatí.
 

Tieto detaily sú základom každej TV kampane bez ohľadu na jej veľkosť.

1. Marketingové ciele
2. Formát TV reklamy
3. Mediaplán - vysielanie
4. Tvorba televíznej reklamy
5. Preskúmanie výsledkov







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist







TV Bratislava, Prokopova 1, 851 01 Bratislava
redakcia@tvba.sk, produkcia: 0903 638 686

TV Bratislava je držiteľom licencie pre televízne vysielanie TD 142/2014.

TOPlist



© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam