J. Hrčka, M. Jambor - Nie je Bratislavčan ako Bratislavčan, alebo kto dopláca na chyby daňovej politiky mesta.

13.10.2017 17:00 | Komunálny duel

Mestský poslanec Ján Hrčka tvrdí, že prerozdeľovanie financií medzi mesto a mestské časti nie je dobre nastavené. To podľa neho spôsobuje, že obyvatelia jednej mestskej časti, žijú na úkor obyvateľov tej druhej. Nie je teda Bratislavčan ako Bratislavčan a kto dopláca na chyby daňovej politiky mesta? Vitajte, začína sa relácia Komunálny duel.

Hostia: Ján Hrčka – poslanec MsZ BA /Bratislavský klub /, poslanec MZ Petržalka a Milan Jambor – poslanec MsZ BA / nezaradený /, starosta Devínskej Novej Vsi



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 

Livestream

 


V krátkom čase uvidíte

 

Radosa, Vetrák, Šesták: Ako Petržalka rieši problémy s parkovaním
Naozaj potrebujeme okrem mestskej samosprávy aj 17 samospráv samotných mestských častí?
Ľubica Turčanová, Michal Vlčan: Ako Petržalka podporuje športovanie
Ako zlepšiť dopravu v Bratislave?
Prečo štúdium na technických univerzitách mladých neláka?

.

DISKUSNÉ FÓRUM
Zviera nie je vec
Počet príspevkov: 1
Testovaním detí k vrcholovým športovcom
Počet príspevkov: 1
Rozhovor o sebaobrane pre každého s Tiborom Sklutom
Počet príspevkov: 1
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu.

METRO DNES
BESEDA O PIATEJ
KOMUNÁLNY DUEL

S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM