Peter Hanulík a Ján Hrčka: Prečo zimná údržba každoročne zlyháva?

16.3.2018 17:00 | Eva Sládková

Ešte to asi všetci máme v živej pamäti. Začiatkom februára napadlo trošku snehu a už sme mali problém dostať so do práce, či kdekoľvek inde. Bežnému človeku sa zdá, že sa to každoročne opakuje a že mesto naozaj rozhodí aj milimeter bieleho poprašku. Obyvatelia takej Oravy, či Liptova sa na nás musia vynikajúco baviť. Pritom mesto za zimnú údržbu platí tisíce eur denne. Dvaja mestskí poslanci iniciovali náhodnú kontrolu, ktorá ukázala, že firma, ktorá má zabezpečovať údržbu nie je na to ani zďaleka pripravená. Iní poslanci si však naopak myslia, že opatrenia, ktoré urobila súčasná samospráva výrazne skvalitnili zimnú údržbu a najmä – zlacnili ju. Ako to teda je? Diskutovali sme s dvoma mestskými poslancami Petrom Hanulíkom a Jánom Hrčkom.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print

Diskusia k článku

Pridať príspevok

K tomuto článku ešte nie sú pridané žiadne príspevky
Pridať príspevok
Meno *:
Váš email:
Text *:




 

Livestream

 


V krátkom čase uvidíte

 

Radosa, Vetrák, Šesták: Ako Petržalka rieši problémy s parkovaním
O rakovine hrubého čreva
Radosa, Farkašovská a Pätoprstá: Zelená a čistá Petržalka – jedna z priorít samosprávy na tento rok
Ako zlepšiť dopravu v Bratislave?

.

KOMENTÁRE
PSYCHIATRI STÁLE NEDOSTÁVAJÚ DOSTATOČNÝ A PRAVIDELNÝ PRIESTOR V MÉDIÁCH, ABY MOHLI VYSVETĽOVAŤ (nie manipulovať a robiť politiku)POHNÚTKY OSôB, ZÁMERY, CIELE PRIEHĽADNÉ, ale AJ KAMUFLOVANÉ, ...
Navštívili sme - Ľubomíra Izáková
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu.

METRO DNES
BESEDA O PIATEJ
KOMUNÁLNY DUEL

S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM