logo
Nákupný košík



HLAVNÉ MENU

Renata Brimich Špačková

26.7.2018 16:21 | TVBA

Relácia City Lady, Metro Dnes

Vyštudovala Vysokú školu ekonomickú v Bratislave, ale hneď po skončení školy začala pracovať ako televízna hlásateľka.

Jej mediálna prax je skutočne bohatá.

Okrem práce internej televíznej hlásateľky v STV A RTVS pracovala aj ako moderátorka a redaktorka. V TV Markíza ako dramaturgička pripravovala Doma s Markízou i Teleráno, na TV Joj rozbiehala a viac ako pol roka ako dramaturgička pripravovala Nové bývanie.

V printových médiách pracovala v Plus 1 deň, kde mala vlastnú rubriku Vychytávky Renaty Špačkovej., neskôr túto rubriku tvorila viac ako 7 rokov v Madam Eva a momentálne ju tvorí pre magazín Evita. Prispieva a píše do lifestylových magazínov- predovšetkým do Madam Eva. V rokoch 2003-2004 spolupracovala ako imidžmejker pre TV Markíza.

Ako šéfredaktorka v rokoch 2008 až 2010 tvorila magazín Luxury Shopping Guide. 5 rokov bola ambasádorkou a  PR manažérkou francúzskej kozmetickej spoločnosti Institut Esthederm.

Pre TV Bratislava pracuje od roku 2018 a  jej vášňou sú veci súvisiace so ženskou krásou.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Všetky videopríspevky uverejňujeme aj na:  Youtube kanál TV Bratislava


S ľuďmi v regióne sme každý deň a naše publikum je vašim zákazníkom

  • TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • Systematická a kontinuálna výroba programov na dennej báze pre všetkých obyvateľov Bratislavy a  okolia.
  • TV Bratislava je ofline ako tradičná televízia v sieťach, obsah nepretržite streamuje, a online na požiadanie z archívu.
  • TV reklama je najdôveryhodnejšou a naefektívnejšou formou reklamy. Televízia pozerá viac ako predtým, aj cez iné zariadenia a platformy.
  • Regionálna TV má nadpriemerne verné publikum. Reklama v regionálnej TV neprekáža, považujú ju za súčasť programu.
  • Cielená reklama na obyvateľov hlavného mesta.
  • Dosah je 600 000 obyvateľov, pravidelných divákov je 200 000. A sú to živí ľudia - nie boti!

Pracujeme s plným nasadením, aby sme vám priniesli aktuálne informácie do domova.

Zo života TV Bratislava ».




Komerčná spolupráca


Komerčná spolupráca


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam