Tri trendy v content marketingu pre rok 2018

18.1.2018 07:47 | TVBA

Počas uplynulých piatich rokov sa obsahový marketing z "nováčika" stal marketingovým nástrojom, ktorý je braný tak vážne ako SEO, SEM a sociálne médiá.

Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ako značky sa stávajú vydavateľmi, vznik videa a natívna reklama sa stávajú významnými časťami obsahových programov.

Takže ako v roku 2018 v obchoduje obsahový marketing? Aké sú vedúce značky s obsahom, ktorý bude čoskoro rozšírený?

Ak chcete zistiť, Econsultancy nedávno pozvalo do spoločnosti Digital Cream Singapore desiatky predajcov značiek, aby diskutovali o tejto a ďalších témach pri okrúhlych stoloch. Konferencia venovaná obsahovému marketingu bola organizovaná spoločnosťou Eu Gene Ang, vedúcim trénerom, Asia, Econsultancy a nižšie sú zhrnutia najdôležitejších troch trendov o ktorých sa diskutuje.

Takže aké sú trendy v oblasti marketingového obsahu pre rok 2018?


1) hyper-personalizácia obsahu

Prvým trendom, ktorý identifikovali účastníci, je to, že špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok alebo video, ale obchodníci môžu teraz vytvoriť tisícky kusov obsahu na jednu kampaň.
Ak chcete pomôcť, služba YouTube nedávno ponúkla službu Director Mix, ktorá umožňuje značkám dodávať tisícky videí v jednej kampani. Ktoré video spotrebiteľ vidí závisí od širokého spektra faktorov vrátane demografických údajov, správania (t. J. To, čo vyhľadávajú alebo na ktoré kliknú), stiahnutých aplikácií a dokonca aj tam, kde sa nachádzali (fyzicky pomocou údajov v službe Mapy Google).

So všetkými týmito dátovými bodmi majú obchodníci teraz informácie na poskytovanie obsahu, ktorý je oveľa dôležitejší pre spotrebiteľa. Napríklad spotrebiteľ, ktorý hľadá obchod so športovým tovarom, by si mohol zobraziť videá súvisiace s lyžovaním, ak sa nedávno nachádzali v lyžiarskom stredisku.


2) Používanie ovplyvňujúcich faktorov je na vzostupe

Ďalším trendom marketingu obsahu, ktorý identifikovali účastníci, bolo, že používanie ovplyvňujúcich faktorov značiek narastá.
Zatiaľ čo luxusné značky a kozmetika už dlhé roky používajú ovplyvňujúce faktory, takmer všetky značky sa snažia spolupracovať s jednotlivcami, ktorí zhromažďovali významné výsledky v sociálnych médiách.
Dôvodom tejto zmeny je, že obchodníci hľadajú spôsob, ako doručiť správu značky takým spôsobom, ktorý je autentickejší ako reklama.

Z tohto dôvodu mnohé značky, nepožadujú veľký názov "vedúci predstavitelia verejnej mienky" s miliónmi nasledovníkov, ale namiesto toho sa zameriavajú na "mikroagentov" alebo na ľudí s 10 000 až 100 000 následníkmi.

Zvyčajne účastníci poznamenali, že mikro-ovplyvňovateľom nebudú platiť veľa, ak vôbec, za to, že pomáhajú šíriť obsah, ale skôr im budú dané vedomosti, pokročilé oznámenia alebo bezplatné produkty, ktoré im pomôžu poskytnúť svojmu publiku unikátny obsah.

 

Obchodníci tiež pracujú s vplyvmi, ktorí sú omnoho bližšie k značke, prostredníctvom zamestnancov spoločnosti. Napríklad zamestnanci budú poskytovať značkové správy prostredníctvom svojich osobných sociálnych sietí.
Nie je ešte jasné, či programy ovplyvňovania sú dlhodobo efektívne, ale je isté, že v roku 2018 sa viac značiek bude usilovať o partnerstvo s jednotlivcami, aby ich obsah bol distribuovaný na sociálnych sieťach.


3) Lokalizácia obsahu

Posledný trend, ktorý identifikovali účastníci, je, že sa rovnováha medzi globálnou a miestnou produkciou obsahu sa posúva.
Účastníci uviedli, že v minulosti bol obsah zvyčajne vytvorený v globálnom ústredí a dodávaný miestnym pobočkám na preklad a mediálne umiestňovanie. Teraz sa globálne značky stále viac usilujú o to, aby jednoduché preklady obsahových častí nefungovali.
Ako to uviedol jeden obchodník, "obsah pochádzajúci z európskeho ústredia nereaguje v juhovýchodnej Ázii".

Takže namiesto prekladania, miestne pobočky teraz vytvárajú obsah. To znamená, že miestne pobočky dostanú obsahové prvky (obrázky, titulky atď.) A stratégia je, že miestna kancelária teraz využíva mediálne prostriedky na vytvorenie vlastného obsahu.

Nielen to prináša obsah, ktorý je vhodnejší pre miestne trhy, ale tiež umožňuje miestnej kancelárii vytvárať obsah špeciálne pre miestne segmenty, ktoré sa často líšia od globálnych segmentov.

Väčšina účastníkov sa zhodla na tom, že medzi globálnymi a miestnymi kanceláriami je ešte stále napätie, ale trendom ostáva, že v roku 2018 má produkovať viac lokálneho obsahu.

Zdroj:
Three content marketing trends for 2018

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Livestream

 


V krátkom čase uvidíte

 

Radosa, Vetrák, Šesták: Ako Petržalka rieši problémy s parkovaním
Naozaj potrebujeme okrem mestskej samosprávy aj 17 samospráv samotných mestských častí?
Ľubica Turčanová, Michal Vlčan: Ako Petržalka podporuje športovanie
Ako zlepšiť dopravu v Bratislave?
Prečo štúdium na technických univerzitách mladých neláka?

.

DISKUSNÉ FÓRUM
Zviera nie je vec
Počet príspevkov: 1
Testovaním detí k vrcholovým športovcom
Počet príspevkov: 1
Rozhovor o sebaobrane pre každého s Tiborom Sklutom
Počet príspevkov: 1
Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text




Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu.

METRO DNES
BESEDA O PIATEJ
KOMUNÁLNY DUEL

S ľuďmi v regióne sme a naše publikum je vašim zákazníkom.



TV Bratislava je televízia s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama v televízií cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát rozptylom.

Zo života TV Bratislava 

Bude v Bratislave pokračovať chaos pri parkovaní? Jednotnú parkovaciu politiku totiž poslanci mesta nepodporili.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 



Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM