Tri trendy v content marketingu pre rok 2018

18.1.2018 07:47 | TVBA

Počas uplynulých piatich rokov sa obsahový marketing z "nováčika" stal marketingovým nástrojom, ktorý je braný tak vážne ako SEO, SEM a sociálne médiá.

Ale práve tak ako ostatné digitálne disciplíny sa obsahový marketing neustále mení. V priebehu rokov sme videli trendy, ako značky sa stávajú vydavateľmi, vznik videa a natívna reklama sa stávajú významnými časťami obsahových programov.

Takže ako v roku 2018 v obchoduje obsahový marketing? Aké sú vedúce značky s obsahom, ktorý bude čoskoro rozšírený?

Ak chcete zistiť, Econsultancy nedávno pozvalo do spoločnosti Digital Cream Singapore desiatky predajcov značiek, aby diskutovali o tejto a ďalších témach pri okrúhlych stoloch. Konferencia venovaná obsahovému marketingu bola organizovaná spoločnosťou Eu Gene Ang, vedúcim trénerom, Asia, Econsultancy a nižšie sú zhrnutia najdôležitejších troch trendov o ktorých sa diskutuje.

Takže aké sú trendy v oblasti marketingového obsahu pre rok 2018?


1) hyper-personalizácia obsahu

Prvým trendom je, že špičkové značky už nevyrábajú len jeden príspevok alebo video, ale obchodníci môžu teraz vytvoriť tisícky kusov obsahu na jednu kampaň.
Služba YouTube nedávno ponúkla službu Director Mix, ktorá umožňuje značkám dodávať tisícky videí v jednej kampani. Ktoré video spotrebiteľ vidí závisí od širokého spektra faktorov vrátane demografických údajov, správania.
So všetkými týmito dátovými bodmi majú obchodníci teraz informácie na poskytovanie obsahu, ktorý je oveľa dôležitejší pre spotrebiteľa. Napríklad spotrebiteľ, ktorý hľadá obchod so športovým tovarom, by si mohol zobraziť videá súvisiace s lyžovaním, ak sa nedávno nachádzali v lyžiarskom stredisku.


2) Používanie ovplyvňujúcich faktorov je na vzostupe

Ďalším trendom marketingu obsahu, je, že používanie ovplyvňujúcich faktorov značiek narastá.
Zatiaľ čo luxusné značky a kozmetika už dlhé roky používajú ovplyvňujúce faktory, takmer všetky značky sa snažia spolupracovať s jednotlivcami, ktorí zhromažďovali významné výsledky v sociálnych médiách.
Dôvodom tejto zmeny je, že obchodníci hľadajú spôsob, ako doručiť správu značky takým spôsobom, ktorý je autentickejší ako reklama.

Z tohto dôvodu mnohé značky už nepožadujú veľký titul  "vedúci predstavitelia verejnej mienky" s miliónmi nasledovníkov, ale namiesto toho sa zameriavajú na "mikroagentov" alebo na ľudí s 10 000 až 100 000 následníkmi.
Mikro-ovplyvňovateľom nebudú platiť veľa, ak vôbec, za to, že pomáhajú šíriť obsah, ale skôr im dajú vedomosti, informácie alebo bezplatné produkty.

Obchodníci tiež pracujú s vplyvmi, ktorí sú omnoho bližšie k značke, prostredníctvom zamestnancov spoločnosti. Napríklad zamestnanci budú poskytovať značkové správy prostredníctvom svojich osobných sociálnych sietí.
Nie je ešte jasné, či programy ovplyvňovania sú dlhodobo efektívne, ale je isté, že v roku 2018 sa viac značiek bude usilovať o partnerstvo s jednotlivcami, aby ich obsah bol distribuovaný na sociálnych sieťach.


3) Lokalizácia obsahu

Posledný trend, ktorý identifikovali účastníci, je, že sa rovnováha medzi globálnou a miestnou produkciou obsahu sa posúva.
V minulosti bol obsah zvyčajne vytvorený v globálnom ústredí a dodávaný miestnym pobočkám na preklad a mediálne umiestňovanie. Teraz sa globálne značky stále viac usilujú o to, aby jednoduché preklady obsahových častí nefungovali.
Ako to uviedol jeden obchodník, "obsah pochádzajúci z európskeho ústredia nereaguje v juhovýchodnej Ázii".

Takže namiesto prekladania, obsah vytvárajú miestne pobočky. To znamená, že miestne pobočky dostanú obsahové prvky (obrázky, titulky atď.) A stratégia je, že miestna kancelária teraz využíva mediálne prostriedky na vytvorenie vlastného obsahu.

Nielen to prináša obsah, ktorý je vhodnejší pre miestne trhy, ale tiež umožňuje miestnej kancelárii vytvárať obsah špeciálne pre miestne segmenty, ktoré sa často líšia od globálnych segmentov.

Medzi globálnymi a miestnymi kanceláriami je ešte stále napätie, ale trendom ostáva, že v roku 2018 má produkovať viac lokálneho obsahu.

Zdroj:
Three content marketing trends for 2018

 



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print



Ste na stránke metropolitnej TV Bratislava

 Regionálne informácie sú na prvom mieste!


.

Pomáhame vám meniť svet k lepšiemu.


LIVE

 

Sme s ľuďmi v regióne a naše publikum je vašim zákazníkom.

TV Bratislava je médium s veľkým priestorom pre akúkoľvek reklamnú ideu. Reklama cielene oslovuje obyvateľov v ekonomicky najvýkonnejšom meste na Slovensku a tak dosahuje efektívny účinok bez geografických strát z rozptylu.

TV Bratislava

  • Metropolitná TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu.
  • TV Bratislava mesačne vyrobí 2500 minút programu. Taký veľký objem nevyrába žiadna iná regionálna televízia na Slovensku.
  • TV Bratislava má dostupnosť pre viac ako 600 000 obyvateľov na celom Slovensku.
  • TV Bratislava má sledovanosť, deklarovanú prieskumom  od renomovanej agentúry Dicio, cca 200 000 pravidelných divákov.
  • TV Bratislava je nielen klasická televízia, ale aj internetová TV a webový portál a je jediná televízia pre celé mesto a Bratislavský kraj.

 

Napíšte nám
Vaše meno
Email
Text



Tu môže byť vaša reklama
reklama na www.tvba.sk

REKLAMA


Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft
Všetky práva vyhradené - www.tvba.sk Tvorba web stránok od Grandiosoft


© Copyright 2011 Televízia Bratislava | Tvorba web stránok

Súbory cookie používame, aby sme zabezpečili čo najlepšie prezeranie našich webových stránok. Ďalšie informácie nájdete na stránke ako používame súbory cookies
SÚHLASÍM    Odmietam