TV Bratislava v posledných troch rokoch rástla vo všetkých porovnateľných parametroch. Konštatuje sa v prieskume, ktorý v čase od 16.mája do 2. júna 2011 uskutočnila agentúra DICIO Marketing.
Televíziu Bratislava sleduje často 35,5 % obyvateľov Bratislavy, z ktorých denne sleduje program TV BA 11,5% a menej často 24,0 %, čo je nárast o 18,4% oproti roku 2008. Z výskumu vyplýva, že 70,1% obyvateľov Bratislavy TV BA poznajú podľa názvu, pričom v roku 2008 to bolo len 33,1%.
„Sú to skvelé čísla, ktoré nás milo prekvapili. To vlastne znamená, že z tých, ktorí nás majú naladenú, iba 5,9 % nás nepozerá. Som presvedčená, že k nim prispela najmä orientácia televízie na občianske témy a na informácie z oblasti kultúry, komunálnej politiky, či histórie Bratislavy, konštatuje ing. Mária Urlandová, riaditeľka Televízie Bratislava.
Najviac obyvateľov Bratislavy až 10%, teda takmer 43 tisíc divákov, sleduje spravodajstvo, ktoré vysiela TV Bratislava každý pracovný deň, ďalších 15,2% sledovalo spravodajstvo aspoň raz za tri dni alebo za týždeň. Viac ako 20 % Bratislavčanov pozerá diskusné relácie Beseda o piatej, ktorá sa venuje problémom hlavného mesta, či Región plus, ktorá pomáha divákom zorientovať sa v problémoch bratislavskej župy.
„Televízia Bratislava má ambíciu stať sa lídrom v hlavnom meste v oblasti ponuky televízneho programu, orientovaného na mestského diváka. Privítali sme preto záujem mestskej časti Staré Mesto, ktorá sa rozhodla prostredníctvom TV BA poskytovať väčšie množstvo informácií z mestskej časti nielen Staromešťanom, ale aj ostatným obyvateľom Bratislavy“, hovorí Mária Urlandová. Informácie z mestskej časti Staré Mesto začala Televízia Bratislava vysielať od júla 2011. „Privítame záujem aj ostatných mestských častí, pretože trieštenie síl v oblasti televízneho vysielania v jednotlivých mestských častiach je málo efektívne. Navyše TV BA poskytuje možnosť, aby sa o dianí v konkrétnej mestskej časti dozvedeli nielen jej obyvatelia, ale aj ostatní obyvatelia Bratislavy. Veď mnohí z nás pracujú v inej mestskej časti, ako v tej, v ktorej bývajú. Jedna silná mestská televízia je perspektívne a efektívne riešenie“, dodáva Mária Urlandová, riaditeľka Televízie Bratislava.
Všetky videá nájdete aj na našom YT kanáli: TV Bratislava